onsdag 18 april 2012

Blandad Kompott

Den senaste tiden har det varit mycket på G så bloggandet har väl fått stå tillbaka..



 Därför kommer här en samling bilder från olika tillfällen

Den vackra näverstickade tröjan ovan har en duktig handstickerska i min maskinstickningsgrupp gjort. Hon har stickat den i Alpacka, så den är ljuvligt mjuk o kommer att värma gott till vintern..


Den här lyckades tränga sig emellan... Den hänger hos Garnmoster i Arvika....


När jag gjort färdigt denna o några barnmössor med knappar och några sjalar så är det
46 färdiga alster

Under maskinstickningsträffen fick vi vacker pianomusik av en medlem i gruppen

Ack, Värmeland Du Sköna tonade ut i salen


Här  stickas det en kofta uppifrån och ner - Vackert randad



Solrosor och Gerbera
på min
SecondhandJacka

kommer mera


Håller också på med en variant av Fritt etter Fana

Just nu är det broderierna som tar form... Snart klar

Avslutar med en bukett som jag fick av min kära väninna Ingegerd
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar